Liigu sisu juurde

Soojendus

Mängijad peavad valmistuma mänguks vaimselt ja füüsiliselt.
Vaimselt ehk mõttejõul ning keskendudes ja füüsiliselt korrektse soojendusega.

Treeneril algab soojenduse läbiviimine ettevalmistusest – kes osalevad, milleks soojendust tehakse, kui palju on aega, millised harjutused, millises järjekorras, mida platsile on vaja kaasa võtta?

Näide ühest mängueelsest soojendusest:

Siinsest veebist leiate materjale, kuidas läbi viia mängueelset soojendust ning kuidas selleks valmistuda. Samuti on soojenduse lõpus mõistlik mõelda, kuidas läks. Kas tähelepanu oli tegevustel, kas pingutus oli piisav ja mitte liigne, arvestades treenitavate vanust.
Sama soojendust võib kasutada iga aktiivse tegevuse alguses.

Materjalid on grupeeritud tegevuse põhiselt.

Soojenduse läbiviimiseks on näidisvideo, mis annab ülevaate, millised harjutused on kirjeldatud.

Kõikide harjutuste gruppide kohta on selgitused, kuidas harjutusi läbi viia.
Üldharjutuste järjekord on ülevalt alla – kõigepealt käed, keha ja siis jalad.

Keerulisemate harjutuste kohta on tehtud ka skeemid, mis näitavad mängijate või palli liikumist.

Advertisements
Lisa kommentaar

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s